» טקסט » ניהול שיווק וכלכלה » ספרים חדשים בנובמבר 2011 חזור
לפתוח דלת - לסגור עסקה
מאת: לינדה ריצ'רדסון Perfrct Selling - Linda Richardson
|
כל מה שאתם צריכים זה להשקיע 20 דקות בלבד מדי יום.
כדי להגיע אל יעדי המכירות שלכם ולסגור יותר עסקאות עליכם:
- ליצור כימיה מיידית עם לקוחותיכם
- לגלות את צורכי הלקוח במהירות ובאופן יסודי
- למנף את הפתרונות שלכם באופן משכנע
- לפתור את ההתנגדויות ואת השאלות של הלקוח
- לפעול ברגע הנכון
מתוך המבוא מאת גרהרד גשוונדטנר:
כולנו אוהבים ללכת על גדת נהר. לפעמים אנו רואים חותר בודד המפלח את פני המים במשוטיו תוך הרמוניה מושלמת בין הגוף לסירה. חותרים טוענים שדרושים חיים שלמים כדי להגיע לתנועת המשוט המושלמת.
חִשבו על כל פגישות המכירות שערכתם לאורך הקריירה שלכם. האם תוכלו להצביע על אחת שבה הכול היה פשוט מושלם? אם אינכם מסוגלים לחשוב על פגישה שכזו, הרי שהקריירה שלכם במכירות קצרה מדי, או שהחברה שלכם לא הכשירה אתכם טוב מספיק.
|
|


|
כמו לינדה ריצ'רדסון, אני עוסק במכירות כבר למעלה משלושים שנה. הכשרתי למעלה מ־ 10,000 אנשי מכירות באירופה ובארצות הברית, ופרסמתי 18 ספרים בנושא זה. חוויתי מכירות שהיו המרגשות ביותר שיכול אדם לצפות להן בקריירה שלו, ולעולם לא אחדל להיות מופתע עד כמה מכירה יכולה להיות קלה ואלגנטית כשעושים אותה נכון. כיצד? הספר של לינדה ינחה אתכם לאורך הדרך.
מרי קיי אש (מייסדת אימפריית קוסמטיקה בארצות הברית) אמרה לי פעם, "רוב בני האדם הולכים לעולמם כאשר המוזיקה שלהם עדיין לא נוגנה." אני מאמין שכולנו נולדנו עם כלי נגינה בתוכנו. אצל אחדים זהו פסנתר, אצל אחרים מדובר בתופים או בקלרינט. תפקידנו הוא למצוא את הכלי שלו אנו הכי מתאימים, ואז ללמוד כיצד לנגן עליו יותר טוב מכולם.
רבים שואלים, "האם אנשי מכירות נולדים כאלה או הופכים לכאלה?" זו שאלה לא פרודוקטיבית. כולנו נולדים, וכולנו הופכים, באמצעות מגוון הכוחות שמעצבים אותנו, למי שאנחנו ברגע זה. שאלה פרודוקטיבית יותר יכולה להיות, "כיצד אוכל להיות הכי טוב בתחום שלי עם הכישרונות העומדים לרשותי?" לאיש המכירות שאין לו הרבה כישרון, אך יש לו תשוקה בוערת להיות הכי טוב בתחומו, יש סיכוי גדול הרבה יותר להפוך למוצלח מאשר לאיש מכירות מוכשר ביותר, אך חסר מוטיבציה. רבים אומרים, "אם הייתי מוכשר יותר, הייתי מקדיש יותר זמן לפיתוח הכישרונות שלי." אלה אותם אנשים שמרי קיי דיברה עליהם; הם נועדו ללכת לעולמם כאשר המוזיקה שלהם עדיין לא נוגנה.
חִשבו שוב על אותו חותר. אי אפשר לחתור בסירה עם משוט אחד בלבד במים. משוט אחד הוא הכישרון שאתם מפתחים באמצעות הכשרה מתמשכת; המשוט השני הוא מי שאתם כבני אדם. שני המשוטים הללו חייבים לפעול בהרמוניה כדי להתקדם, אם ברצונכם להצליח במכירות.
"לפתוח דלת - לסגור עסקה" עוסק בשימוש בכל מה שיש לכם. הוא יגדיל את המודעות שלכם כשאתם בפגישת מכירות. הוא יפתח את הכישרון שלכם, יעזור לכם לגייס לקוחות חדשים ולחזק את מערכות היחסים שלכם - וזה מושלם. זה פשוט קסם, וזה מאוד מרגש.
לינדה ריצ'רדסון היא המייסדת ויושבת-הראש של Richardson, ארגון גלובלי להדרכת מכירות, והמחברת של ספרים משפיעים בתחום, ביניהם "מדריך אישי להצלחה במכירות".
לפתוח דלת - לסגור עסקה
המדריך האישי למכירות מוצלחות
מאת לינדה ריצ'רדסון בהוצאת מטר, תרגום מאנגלית: דורון גרינשפן, 208 עמודים.
לפתוח דלת - לסגור עסקה - לינדה ריצ'רדסון
Perfrct Selling - Linda Richardson
|