 |
 |
» טקסט » מודעות ורוחניות » ספרים חדשים באוגוסט 2012 חזור
אני גרסה 2.0
מאת: דן שובל Personal Branding Book - Me 2.0 - Dan Schawbel
|
אני – גרסה 2.0 נועד ללמד אותנו איך למתג ולשווק את עצמנו לצורך קידום בשוק העבודה ובניית קריירה נכונה ומצליחה.
אני, גרסה 2.0 מספק את הכלים הדרושים לבנייה, תחזוק ומינוף של הנכס (כלומר, אתם) לטובת קריירת החלומות שלכם. אם אתם מחפשים עבודה, שוקלים להחליף קריירה או שואפים להתקדם בעבודה קיימת – מומחה המיתוג האישי דן שובּל ינחה אתכם במבוך של כלי המדיה החברתית.
החל באתרי הרשתות כמו לינקדאין ופייסבוק, ועד לאמצעי מיתוג אישי כמו בלוגים וקורות חיים בווידיאו.
הספר מחולק ל-3 חטיבות – היסטוריה של המיתוג האישי (מה זה בכלל ומתי הקונספט נהיה חשוב); המהפכה שחולל האינטרנט בפיתוח הקריירה; הסברים איך אפשר להשתמש במדיה החברתית כמנוף להעצמה אישית, ניהול עצמי ונטוורקינג.
|
|


|
הספר מציג תהליך בן 4 צעדים לבניית מותג אישי. ואלה הם: גלה את המותג שלך, צור את המותג שלך, הפץ את המותג שלך, תַחזק את המותג שלך.
הספר מאוד עדכני ומציג את הדרכים הנכונות לשימוש בלינקדאין, טוויטר ופייסבוק. זהו ספר מעשי, הנותן הוראות ספציפיות כיצד לפעול. הוא כותב לא רק על ענייני אינטרנט אלא ממש מה ללבוש, איך ללחוץ יד וכו'.
ביקורות מחו"ל
ספר שיעזור לכם לתפוס פיקוד על הקריירה שלכם" (ניו יורק פוסט)
"מדריך מפורט ומקיף שיאפשר לכם להפוך למפורסמים בתחומכם" (מיאמי הראלד)
"חומר קריאה מרתק ומומלץ לכל מי שעשוי למצוא את עצמו שוב בשוק העבודה" (אנטרפרנור מגזין)
דן שובּל נחשב בארצות הברית לגורו של עולם המיתוג האישי. יש לו מיליון אזכורים בגוגל, יותר מ-120 אלף עוקבים בטוויטר וכמובן את מלוא 5,000 החברים שהפייסבוק מרשה. שובל הוא מנהל שותף בחברת Millennial Branding, בעל בלוג עטור פרסים וטוריו מתפרסמים במיטב העיתונים בארצות הברית, ובכללם "וול סטריט ג'ורנל" ו"ניו יורק טיימס".
אני גרסה 2.0 -
המדריך למיתוג אישי באינטרנט
מאת דן שובל בהוצאת כתר,
מאנגלית: נה אלעזר הלוי, עריכת תרגום: עתליה זילבר, עטיפה: ינק יונטף, 302 עמודים.
אני גרסה 2.0 - דן שובל
Personal Branding Book - Me 2.0 - Dan Schawbel
|
 |
 |